بسم الله الرحمن ارحیم

موج وحشت در اسرائیل

ایران آماده حمله به قلب سرزمین های اشغالی است. 

 

 نقل از فردا، روزنامه "ساندی تایمز" مدعی شد که جمهوری اسلامی ایران موشک های باستیک خود را به حالت آماده باش برای حمله درآورده و نیروگاه هسته ای "دیمونای" اسرائیل نیز اولین هدف احتمالی ایران است.
به نوشته این روزنامه، جابجابی موشک های شهاب 3 که بردی حدود 1250 مایل دارند، در پی گزارش مانور رژیم صهیونیستی در دریای مدیترانه صورت گرفته است.
منبع تایمز مدعی می شود که ایران در صورت مورد حمله واقع شدن آماده است تا با شلیک موشک هایش به دیمونا، درصدد جبران برآید


در همین حال، "شابتای شاویت" مدیرکل سابق موساد، نیز طبق ادعایی به صهیونیست ها هشدار داده است که تنها یک سال برای توقف ایران به دستیابی سلاح هسته ای فرصت دارند!
وی در مصاحبه ای با روزنامه ی ساندی تلگراف انگلستان می گوید: بدترین سناریو این است که ایران تا حدود یک سال دیگر، سلاح اتمی داشته باشد.
وی می افزاید: بعنوان یک مامور اطلاعاتی که همواره بدترین حالات را بررسی کرده امد، من می توانم به شما بگویم که الان باید آماده باشیم. ما باید هرکاری که ضروری از نظر دفاعی ، تهاجمی و افکار عمومی و غرب را انجام دهیم. قدم بعدی، حمله نظامی است.
"شاویت" می گوید: زمانی که ما باید آماده بشویم در حال هدر رفتن است و سریع می گذرد.
رئیس سابق موساد تاکید می کند که احتمال حمله به ایران در صورت ریاست جمهوری باراک اوباما در ایالات متحده آمریکا نیز منتفی است.
"شاویت" می افزاید: اگر جان مک کین (نامزد جمهوری خواهان) انتخاب شود، خیلی راحت تصمیم حمله می گیرد. اما اگر "اوباما" باشد، نه. پیش بینی من این است که وی حداقل در 4 سال اول حمله نمی کند.
در عین حال وی تصریح می کند که نیازی به آمریکا نیست و "اسرائیل" به تنهایی نیز می تواند به ایران حمله کند.
رئیس سابق موساد در پایان می افزاید: زمانی که پای منافع ملی و امنیت ملی ما در میان است، در بهترین حالت فقط آمریکایی ها را مطلع می کنیم که ما در حال انجام چنان کاری هستیم. کسب رضایت آمریکا، پیش شرط نیست.