سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
پخش زنده حرم ها
پخش زنده حرم
لینک دوستان
ویرایش

پیوندهای روزانه
آمار وبلاگ

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 8
کل بازدید : 418136
تعداد کل یاد داشت ها : 152
آخرین بازدید : 102/12/29    ساعت : 6:21 ص
درباره
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
امکانات دیگر
ابر برچسب ها

بسم الله الرحمن الرحیم
با هدف شهرک‌سازی یهودیان در کنار ایران،
پای یک گروه صد نفره صهیونیست به یمن باز شد


با ورود امریکا و عربستان به ماجرای برادرکشی در یمن، زمینه برای حضور صهیونیست‌ها در این کشور نیز فراهم شده است و اخبار رسیده حاکی از آن است که یک هیات صد نفره صهیونیست، در هفته گذشته با ورود به کشور یمن، زمینه‌های ایجاد شهرک‌های یهودی در این منطقه را بررسی کرده‌اند.
ادامه مطلب...



      

بسم الله الرحمن الرحیم
فیس بوک جاسوس سیا و موساد
روزنامه یهودی " لوما گازین د یسرائیل " با انتشار اسنادی فاش کرد که فیس بوک یک سایت استخباراتی اسراییلی است
که برای جذب مزدور و جاسوس به نفع اسراییل ماموریت دارد. به گزارش از منابع اینترنتی؛ یک روزنامه فرانسوی واقعیات های جدیدی از پشت پرده سایت فیس بوک را افشا کرد که ثابت می کند این سایت توسط دستگاه جاسوسی موساد و سیای امریکا با هدف جاسوسی در کشورهای هدف راه اندازی شده است. روزنامه یهودی " لوما گازین د یسرائیل " با انتشار اسنادی فاش کرد که فیس بوک یک سایت استخباراتی اسراییلی است که برای جذب مزدور و جاسوس به نفع اسراییل ماموریت دارد. پرونده یی که " لوما گازین دیسراییل " برای فیس بوک منتشر کرده است شامل اطلاعاتی در خصوص راه‌های جاسوسی براساس متدهای مخابرات اسراییل و آمریکا از طریق افرادی عادی است که خطرات این ماموریت را نمی دانند.

 این روزنامه می نویسد: این گونه افراد فکر می کنند فقط وقت خود را در برابر صفحات چت تلف می کنند و چیز مهمی نیست بلکه حتی این موضوع را به فکاهی نیز می گیرند.این مجله فرانسوی در ابتدای گزارش خود نوشته است که در جمع آوری این اطلاعات درباره فیس بوک از منابع " بسیار مطلع " استفاده کرده است. این گزارش میزان دست داشتن حکومت اسراییل در اداره فیس بوک را فاش کرده است تا جاییکه سفیر اسراییل در پاریس این مجله یهودی فرانسوی را متهم به " افشای اسراری کرد که نباید آنها را برای دشمن فاش می کرد ". لوما گازین این اقدام حکومت اسراییل را " جاسوسی اینترنتی " توصیف کرده است.برپایه این گزارش، حکومت اسراییل از طریق فیس بوک به میزان زیادی از اطلاعات درباره استفاده کنندگان این سایت در جهان عرب و اسلام دسترسی پیدا می کند آنگاه برای تخمین و ارزیابی وضعیت جوانان عربی و اسلامی آن را در اختیار اساتید روانشناسی وابسته به دستگاههای استخباراتی قرار می دهد. جرالد نیرو استاد علم روانشناسی در دانشگاه پرووانس فرانسه و صاحب کتاب " خطرات اینترنت " در باره این شبکه می نویسد: این شبکه هایی که افشا شده اند عبارتست از مجموعه یی از شبکه هایی که توسط روانشناسان اسراییلی مدیریت می شوند و هدف انان نیز درجه بندی و بکارگیری جوانان مقیم کشورهای جهان سوم خصوصا آنهایی است که در محدوده نزاع عربی- اسراییلی حضور دارند و یا مقیم کشورهای آمریکای جنوبی هستند. 

این استاد علم روانشناسی می نویسد: برخی کاربران اینترنت معتقدند وقتی که کاربر روبروی شما درباره مسایل به عنوان مثال جنس مخالف با شما صحبت می کند بنابراین نمی توان به وی شبهه سیاسی داد از این رو فضا کاملا برای هرگونه جاسوسی آماده است. این درحالی است که دست اندرکاران چنین سایت های شبکه یی از این گفتگو به عنوان ابزاری برای رسوخ در درون روان انسان مقابل خود استفاده می کند انسانهایی که شما نمی توانید در هیچ فضای دیگری تا این اندازه به او نزدیک شوید. مدیران این گونه شبکه ها با نزدیک شدن به کاربر خود نقاط ضعف و قوت وی را شناسایی کرده و راه برای استفاده از آنان به عنوان یک جاسوس و در نهایت ورود آنان به دنیای جاسوسی آماده می شود. سایت فیس بوک که ماهانه یک میلیون نفر در سراسر دنیا به عضویتش در می آیند تمام اطلاعات اعضای خودرا علنا منتشر کرده و در اختیار موتورهای جستجو گر گوگل و یاهو با هدف ورود زودهنگام در مسابقه ساخت راهنمای الکترونیکی جهانی شامل تعدادزیادی از اطلاعات شخصی و بیوگرافی کاربران به همراه شماره تلفن آنان قرار می دهد. این اطلاعات حتی شامل اطلاعاتی درباره دوستان نزدیک کاربر عضو نیز هست.

در حال حاضر روزانه 200 هزار کاربر عضو فیس بوک می شوند و براساس گفته های مدیران این سایت در حال حاضر این سایت دارای 42 میلیون عضو است. اطلاعاتی را که نشریه فرانسویه لوما گازین دیسراییل منتشر کرد تمام با اطلاعاتی که نشریه اردنی الحقیقه الدولیه در 9 آوریل سال 2008 منتشر کرد همخوانی دارد. این نشریه در گزارشی مبسوط تحت عنوان " دشمن پنهان " نوشت: مدیران سایت های شبکه یی کاملا می دانند کاربرانشان از چه نقاط ضعفی برخوردارند و براساس آن برنامه ریزی می کنند. به عنوان مثال با طرح مسایلی چون آزادیهای اجتماعی ، مشکلات جوانان و... افقی روشن و در دسترس برای او ساخته و آنگاه در فرصتی مناسب از ان بهره می گیرند نظیر آنچه که در مصر صورت گرفت و فیس بوک از کاربران خود در این کشور می خواست دست به نافرمانی های مدنی بزنند.




      

بسم الله الرحمن الرحیم

رئیس‌ سابق موساد:احمدی‌نژاد را به بهشت بفرستید


ایران: میر آمیت، رئیس پیشین سازمان اطلاعات خارجی اسرائیل (موساد) حدود دو هفته قبل در سن 88 سالگی به درک واصل شده است.

وی پیش از مرگ در گفت‌وگو با پایگاه «مدیا لاین» درباره روابط خود با رژیم شاه پیش از انقلاب گفته: من ماهی یک بار با شاه ایران نشست و برخاست داشتم. ما با هم می‌نشستیم، گپ می‌زدیم و وضعیت منطقه را ارزیابی می‌کردیم.

این عضو سابق کنست در ادامه گفته: احمدی‌نژاد خط قرمز را رد کرده است. او می‌گوید اسرائیل باید از نقشه محو شود و کنفرانسی درباره هولوکاست ترتیب می‌دهد. از نگاه من، او کسی است که نباید با ما باشد. وی افزوده: در چنین وضعیتی او می‌بایست از عرصه سیاسی ناپدید شود. او می‌گوید شهادت را دوست دارد، ایرادی ندارد، پس او را به بهشت بفرستید!





      

 بسم الله الرحمن الرحیم

افشاگری ساندی تایمز از اسرار کارخانه مخفی ساخت کلاهک های هسته ای اسرائیل

ساندی تایمز چاپ لندن در شماره امروز خود نوشت:‌ گروهی از کارشناسان این روزنامه موفق شدند از اسرار کارخانه ای مخفی که در ساخت تسلیحات هسته ای اسرائیل مشارکت داشت، پرده بردارند.
این کارخانه که در زیر صحرای نگو مخفی است، در بیست سال گذشته محل ساخت کلاهک های اتمی بوده است. اکنون این کارخانه تقریبا به طور قطع ساخت تسلیحات هسته ای حرارتی را اغاز کرده است که می تواند کل یک شهر را با خاک یکسان کند.
اطلاعات درباره توانایی اسرائیل برای ساخت بمب اتمی نخستین بار از شهادت "موردخای وانونو" سی و یک ساله به دست امدکه حدود ده سال به عنوان تکنسین هسته ای در
ادامه مطلب...



      

بسم الله الرحمن ارحیم

موج وحشت در اسرائیل

ایران آماده حمله به قلب سرزمین های اشغالی است. 

 

 نقل از فردا، روزنامه "ساندی تایمز" مدعی شد که جمهوری اسلامی ایران موشک های باستیک خود را به حالت آماده باش برای حمله درآورده و نیروگاه هسته ای "دیمونای" اسرائیل نیز اولین هدف احتمالی ایران است.
به نوشته این روزنامه، جابجابی موشک های شهاب 3 که بردی حدود 1250 مایل دارند، در پی گزارش مانور رژیم صهیونیستی در دریای مدیترانه صورت گرفته است.
منبع تایمز مدعی می شود که ایران در صورت مورد حمله واقع شدن آماده است تا با شلیک موشک هایش به دیمونا، درصدد جبران برآید


در همین حال، "شابتای شاویت" مدیرکل سابق موساد، نیز طبق ادعایی به صهیونیست ها هشدار داده است که تنها یک سال برای توقف ایران به دستیابی سلاح هسته ای
ادامه مطلب...



      




+ بسم الله الرحمن الرحیم مسجد عمار یاسر(مشهد مقدس)برگزار میکند مسابقه خاطره نویسی موضوع:خاطره ای از سفر به مشهد مقدس و حرم مقدس رضوی ارسال خاطرات خودتان به ایمیل مسجد به آدرس:jamande_azkarevan@yahoo.com به 5 نفر از عزیزان که خاطرات آنها به عنوان زیباترین خاطرات انتخاب شود هدایایی از طرف مسجد عمار یاسر اهدا و ارسال خواهد شد 10/2/88 مصادف با میلاد با سعادت حضرت زینب علیها سلام