سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
پخش زنده حرم ها
پخش زنده حرم
لینک دوستان
ویرایش

پیوندهای روزانه
آمار وبلاگ

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 10
کل بازدید : 418728
تعداد کل یاد داشت ها : 152
آخرین بازدید : 103/1/31    ساعت : 12:24 ع
درباره
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
امکانات دیگر
ابر برچسب ها





      

بسم الله الرحمن الرحیم
انتشار عکس‌های دانشجوی مبارز! پلی‌تکنیکی با لباس زنانه


مجید توکلی دانشجوی افراطی دانشگاه امیرکبیر،که روز 16 آذر در دانشگاه امیر کبیر با شجاعت خاصی در میان دوستان خود مشغول هتک حرمت و توهین به مقدس ترین ارکان نظام بود، در یک اقدام عجیب، با آرایش و لباس زنانه آماده فرار از دانشگاه شد.

او که همانند زنان محجبه، مانتو به تن کرده و مقنعه و چادر به سر داشت و حتی یک کیف زنانه را نیز برای محکم کاری به دوش انداخته بود، در رسیدن به هدف خود ناکام ماند و توسط مامورین امنیتی دستگیر شد.

در حالی که عکس های توکلی در بسیاری از تجمعات دانشجویان افراطی به عنوان نماد "مقاومت جنبش دانشجویی" در میان تجمع کنندگان توزیع می‌شد، مشخص نیست از این پس آیا عکس او در لباس زنان هم در تجمعات کاربرد خواهد داشت؟

"فرار با لباس زنانه" البته پیش از این هم، اتفاق افتاده است. بنی صدر نیز در اوایل انقلاب و پس از آنکه خیانت هایش به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مشخص شد، با لباس زنانه از کشور گریخت و به فرانسه پناهنده شد.

مجید توکلی پیش از این نیز سابقه توهین به مسئولان نظام و حتی زندان را در کارنامه خود دارد. وی که متولد سال 1365 در شیراز است، در سال 83 و در رشته کشتیرانی وارد دانشگاه امیرکبیر شد اما به دلیل آنکه در چهار ترم پیاپی معدل درسی او زیر 10 بود، از این دانشگاه اخراج شد.

او پس از اخراج از دانشگاه و در جریان حضور احمدی نژاد در دانشگاه امیرکبیر هم، از دانشجویانی بود که نقش مهمی در پروژه اهانت به رئیس جمهور ایفا کرد.

وی همچنین به همراه دو دانشجوی دیگر به خاطر انتشار نشریات موهن علیه ائمه اطهار(ع) در دانشگاه امیر کبیر، مدت 15 ماه را در حبس بود. اما گویا 15 ماه زندان برای توکلی کافی نبود، چراکه وی در روز 17 بهمن ماه سال گذشته نیز در جریان ممانعت نیروهای امنیتی از برگزاری مراسم سالگرد بازرگان، همراه با سه دانشجوی دیگر دستگیر شد و 115 روز دیگر را در زندان گذراند.

گفتنی است توکلی از جمله سردسته های اهانت کنندگان به مقدسات در نشریات دانشجویی بود. بانیان این نشریات حتی دیگر دانشجویان را دعوت به همراهی و ایجاد آشوب کرده بودند: "دموکراسی و آزادی بدون هزینه به دست نمی‌‌آید و البته در هر فرصتی هم محقق نمی‌شود(!) زمان آن اکنون است و فردا بسیار دیر است باید برخاست و قداست‌های تصنعی(!) و مقدسات مردم‌فریب را ساقط کرد."

این جملات در قالب مقاله ای با عنوان "هیچ کس مقدس نیست!" برای فراهم کردن یک فضای اعتراض عمومی منتشر شده بودند.

حمله به اهل بیت نیز دستمایه ای بود برای حمله به رهبریت نظام. در لا به لای مقالات جملاتی دیده می شد که هر انسان آزاده ای از بیان آن شرم می کرد. علی(ع) و محمد(ص) هم گناه کبیره می کردند: "علی نه نور بود و نه آسمانی و نه معصوم... علی یک انسان خطاپذیر و غیر معصوم بود. فراتر از آن محمد نیز چنین بود، حال تکلیف ولی فقیه بسیار روشن است." رئیس جمهور منتخب مردم فاشیست لقب گرفته بود و رهبر انقلاب دیکتاتور!





      

بسم الله الرحمن الرحیم

مرتضی امیری اسفندقه شاعر کشورمان که سال 76 شعری به خاتمی رئیس جمهوروقت تقدیم کرده بود با اتفاقات بعد از انتخابات خرداد 88 با سرودن قطعه ای، شعرخود را پس گرفت.
    
امیری اسفندقه در مقدمه این قطعه آورده است:

جواب غزلی که خرداد 76 برای خاتمی سروده بودم ، گفت:
تا بدانستمی زدشمن دوست
زندگانی دوبار بایستی
این قطعه "شعر قطعه واره 7 " این شاعر است که اینگونه آغاز می شود:
ادامه مطلب...



      

بسم الله الرحمن الرحیم

 

جزییات جدید از شام محرمانه سوروس و خاتمی به نقل از کنت تیمرمن

انتشار خبر مربوط به مشروح مذاکرات 3 سال پیش سید محمد خاتمی و جرج سوروس به نقل از سوروس در جلسه‌ای که به مناسبت سالگرد 11 سپتامبر در هتل بین المللی ترامپ (Trump International Hotel) نیویورک و در جمع مدیران و فعالان تعدادی از سازمان های غیردولتی امریکا واکنش شتابزده دفتر رئیس‌جمهور سابق کشورمان و رسانه‌های حامی وی را در پی داشت، به طوری که ضمن تکذیب این خبر، روشنگری ایرنا را دروغ‌پردازی خواندند.  

متعاقب این تکذیب و پوشش یکپارچه آن به‌عنوان تیتر یک روزنامه‌ها و سایت‌های حامی خاتمی، بی‌بی‌سی فارسی نیز دست به‌کار شد و به نقل از فردی که او را ایمی ویل مسئول ارتباطات رسانه‌ای موسسه جامعه آزاد متعلق به سوروس می‌خواند، خبر داد: آقای سوروس با آقای خاتمی آشنایی شخصی ندارد و تماسی با او نداشته است.
این خبر اگرچه در این رسانه‌ها به‌عنوان تکذیبیه دفتر سوروس مطرح شد اما هیچ نشانی از فرد مصاحبه‌شونده بی‌بی‌سی به‌عنوان یک مقام مسوول در سایت موسسه جامعه آزاد (
www.soros.org) وجود ندارد و در ضمن دفتر سوروس و یا سایت رسمی موسسه نیز هرگز نسبت به تکذیب این خبر اقدام نکرد.
اما در حالی که دفتر خاتمی اظهارات کیان تاجبخش درخصوص دیدار وی با سوروس و سپس خبر ایرنا را تکذیب کرد، سند جدیدی برگرفته از مقاله
ادامه مطلب...



      

متن کامل سخنان رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل

 

 متن  به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمین و الصلوه و السلام علی سیدنا و نبینا محمد و آله الطاهرین و صحبه المنتجبین
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه


جناب آقای رئیس،
همکاران گرامی ،خانم ها و آقایان
خدای بزرگ را از اعطای فرصت حضور مجدد در این مجمع مهم جهانی سپاسگزارم. طی چهارسال گذشته از چالش های اصلی پیش روی جهان، علل و عوامل ریشه ای بروز و پایداری آنان و ضرورت بازنگری در اندیشه و عمل صاحبان قدرت و همچنین نیاز به سازوکارهای جدید با شما سخن گفتم .
از دو جریان متقابل که یکی بر اساس ترجیح منافع مادی خود بر دیگران ، با توسعه نابرابری و ستم ، فقر و محرومیت ، تحقیر انسانها ، تجاوز و اشغالگری و فریب کاری ، به دنبال تسلط بر جهان و تحمیل اراده خود بر ملتهاست و در نتیجه ناامیدی و آینده ای تاریک را در برابر بشریت ترسیم می نماید و دیگری که با ایمان به خدای یگانه و در پیروی از تعلیمات انبیاء الهی، با احترام به کرامت انسانها و با عشق به نوع بشر ، در صدد برپایی جهانی سرشار از امنیت ، آزادی ، رفاه و صلح پایدار مبتنی بر عدالت و معنویت برای همگان است. جریانی که به تک تک انسانها و ملت ها و فرهنگ های ارزشمند بومی ، ملی و انسانی احترام می گذارد ، خواستار نفی تبعیض از جهان و برابری همه در برابر قانون مبتنی بر عدالت، در استفاده از امکانات، فرصتهای علم آموزی ، کمال انسانی و پیشرفت است و آینده ای امید بخش را ترسیم می کند. از ضرورت تغییر بنیادین در نوع نگاه به جهان و انسان و لزوم برپایی نظامات عادلانه و انسانی جدید برای ساختن فردایی روشن سخن گفتم.

دوستان و همکاران؛
امروز و در ادامه، درباره ابعاد تحول و تغییراتی که باید به وجود آید نکاتی را به عرض شما خواهم رساند .
نکته اول؛
ادامه مطلب...



      

بسم الله الرحمن الرحیم

افشای دیدار خاتمی و سوروس علی‌رغم حاشا کردن دفتر خاتمی


در حالی که دفتر سید محمد خاتمی چندی پیش در واکنش به اظهارات کیان تاجبخش در دادگاه متهمان حوادث اخیر در خصوص دیدار خاتمی و جرج سوروس، این اظهارات را تکذیب کرده بود، سوروس اطلاعات جدیدی از این دیدار افشا کرد.

به گزارش رجانیوز، تاجبخش در دادگاه گفته بود اگر ما یکی از اولین نمونه‌های براندازی را ارتباط سفر عطریانفر به بنیاد سوروس قبل از 1376 بدانیم می‌توانیم نهایت آن را ملاقات مستقیم خاتمی همراه ظریف با جرج سورس در نیویورک در سال 1385 دانست که این یک ارتباط مستمر بوده و ادامه داشته است.

با این حال، دفتر خاتمی نسبت به این اظهارات واکنش نشان داد و در اطلاعیه ای نوشت: «در جریان حوادث سیاسی بعد از انتخابات، متأسفانه بداخلاقی های بی سابقه ای در انتشار اتهام های جهت دار با هدف تخریب شخصیتهای اثرگذار جامعه ملاحظه می شود. در این روند ناصواب و مخرب از جمله در روزها و هفته های اخیر اخبار و نسبتهای کذب و بی اساسی در مورد جناب آقای سید محمد خاتمی به چشم می خورد که در خلال اعتراف ها و محاکمه ها و از طریق خبرگزاریها و سایت های خاص و از زبان و قلم بعضی از دستگیرشدگان عنوان شده است و از جمله سخنان یکی از دستگیرشدگان در جریان محاکمه دیروز است که به رابطه مستمر جناب آقای سید محمد خاتمی با فردی به نام «جرج سوروس» اشاره شده است.

فارغ از اینکه این گفته ها در چه شرایطی بوده است و اصولاً فاقد هرگونه اعتباری می باشد. در عین حال اعلام می داردادامه مطلب...



      

بسم الله الرحمن الرحیم

کروبی ده‌ها میلیارد تومان از اموالش را از ایران خارج کرد


یک منبع آگاه گفت: مهدی کروبی بخشی از اموال خود را از ایران خارج کرده است.

 

به گزارش رجانیوز، این منبع آگاه افزود: بررسی عملکرد مالی 5 شعبه صرافی مستقر در جزیره کیش نشان داد که مهدی کروبی از 6 تیر لغایت 18 شهریور 88 طی 38 مرحله، مبلغ 24 میلیون و 829 هزار و 480 یورو را به خارج از کشور انتقال داده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر عملکرد مالی واسطه هایی که نقل و انتقالات پولی کروبی را کارسازی کرده اند، به دقت در حال بررسی است.

این منبع آگاه تأکید کرد: پرونده ای برای این نقل و انتقال ارزی در حال تشکیل بوده که پس از تکمیل به مراجع قضایی و امنیتی ارجاع خواهد شد.

وی در پایان گفت: با توجه به این حجم بالای نقل و انتقال ارزی، احتمالاً کروبی قصد خروج از ایران را دارد که بر همین اساس لازم است وی در اولین فرصت ممنوع الخروج شود.





      

بسم الله الرحمن الرحیم

متن کامل اظهارات موهن صانعی در گرگان


فیلم منتشر شده از اظهارات موهن یوسف صانعی در جمع تعدادی از روحانیون هم‌فکرش در گرگان با واکنش‌های متفاوتی روبرو شد. واکنش‌هایی از بهت و حیرت گرفته تا تأکید بر ساقط شدن وی از عدالت و لزوم جاری کردن حد به‌خاطر تهمت به دکتر احمدی‌نژاد شده‌اند.

با این حال، دفتر صانعی به‌جای اعلام عذرخواهی وی، اقدام به فرافکنی کرد و در حالی که تصویر مربوط به این سخنان موهن در اینترنت پخش شده است، ادعا کرد اظهارات صانعی یک حکایت بوده و ربطی به فرد خاصی ندارد.

در این زمینه، برخی سایت‌های نزدیک به وی نیز اقدام به رفوی این اظهارات شنیع کردند و حاضر نشدند کوچک‌ترین انتقادی به گوینده آن که خود را مرجع تقلید نیز می‌داند، بنمایند.

متن کامل این سخنرانی را که سراسر توهین و اتهام به نظام اسلامی است، منتشر می‌کند تا مشخص شود که چگونه برخی افراد به‌نام مرجعیت شیعه را بازیچه اغراض سیاسی خود کرده‌اند. همچنین در این متن کاملاً مشخص است که هتاکی صانعی متوجه رئیس‌جمهور است و فرافکنی‌های وی نمی‌تواند مانع از آشکار شدن حقیقت باشد.


آنچه که هنوز در این میان، مبهم است سکوت مدعی‌العموم و عدم انجام وظیفه قانونی خود در برخورد با این جرم آشکار است.


اعوذبالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

لااله الاالله و لا نعبد الا ایاه مخلصین له الدین و لوکره المشرکون


این ذکری است که در ماه شعبان هزارمرتبه باید گفته شود و بنده از آن دوران کودکی کهبه نمازمرحوم والد می رفتم، می دیدم که تقسیم کرده بودند که بعد از هر نمازی هفت مرتبه می گفتند که عدد برسد به هزار یک مقدار بالاتر. و همینجور در ماه رجب دعای یا من ارجوه لکل خیر و أمن سخطه عند کل شر به قول رفیق ما که شهید شد، روحش شاد روحانی ارزنده ای بود که می گفت این دعا هم از دعاهای شانس دار است. برای اینکه معمولاً می خوانند در نمازها اما به شما عرض کنم که بنده متولد 1316 هستم و مقید بوده ام به عنوان یک مسلمان که این دعاهای مختصر و کوتاه که به آن عنایت بوده است و سیره مسلمین و شیعیان بر آوردنش بوده است، بخوانم اما برای شما عرض می کنم که تنها سالی که من موفق به خواندن نه لااله الا الله و نه "یا من ارجوه" نشدم، امسال بود.


1325 را من یاد دارم که به اصفهان بودم و فوت مرحوم آیت الله سید حسن اصفهانی و درگیری‌های قوام و مصدق و درگیری‌های بعد تا حتی دستیگری امام سلام الله علیه اما هیچگاه چنین حالتی برای بنده پیش نیامد حتی شهید کردن عزیزانی که در دوره های مختلفی در رژیم به شهادت رسیدند، همچون نیک نژاد، صفارهرندی، امانی‌ها و دیگران و فشارهایی که می آمد فراوان، حتی فشارهایی که طاقت فرسا بود اما در عین حال مطمئن بودیم که این فشارها نتیجه خوبی خواهد داد که چون به هرحال مسئولین نظام فکری خواهند کرد و جلوی فشارها را خواند گرفت و ما هم گاه و بی‌گاه به آنها تذکر می دادیم و تا حدی هم عمل می شد. اما امسال هیچ نتوانستم بخوانم، نمی دانم که شماها موفق شدید یا نشدید این فشاری است که مسائل روز برای بنده آورده است.

به عنوان یک مسلمان،ادامه مطلب...



      

عبرتی از تاریخ:
پاسخ سید محمد خاتمی به سید محمد خاتمی!!؟


در ابتدای سال 1360، درست در فضایی مشابه فضای همین روزها و به دنبال شدت گرفتن اختلافات میان بنی‌صدر و شهید رجایی، بنی‌صدر با طرح شعار «بن‌بست» و «رفراندم» می‌کوشید آنها را پلی برای رسیدن به اهدافش کند! در مقابل این طرح شخصیتهای سیاسی موضع‌گیری‌های متفاوتی داشتند. از همة اینها جالب توجه‌تر و خواندنی تر موضع آقای سید محمد خاتمی در برابر پیشنهاد مزورانه و عوامفریبانة آن روز بنی‌صدر در خصوص رفراندم است که در واقع مقصود اصلی این نوشتار نیز توجه به همین فراز از تاریخ بعنوانی یک عبرت تاریخی می‌باشد! 
  این روزها در کنار اتفاقات ریز و درشتی که در صحنة پر تب و تاب کشورمان رخ داده و هنوز در جریان است، سخن از ادعای «بحرانی بودن اوضاع کشور و ضرورت برگزاری همه پرسی در خصوص مشروعیت دولت منتخب ملت به عنوان راه برون رفت از بحران!» است که از سوی آقای محمد خاتمی و مجمع روحانیون مبارز و در راستای همان افاضات و اضافات آمریکاپسند و اسرائیل شادکن نامبرده طی سالیان اخیر مطرح شده است.[1] لازم دیده شد تا علاوه بر مواردی که در رد این افاضات بی اساس از سوی صاحبنظران متعهد به رشتة تحریر در آمده (از جمله، یادداشت آقای حسین شریعتمداری در کیهان، 30/4/88، ص.2 با عنوان «پیشنهاد خاتمی یا دستورالعمل مایکل لدین؟!»[2]) نکات دیگری را در این زمینه به استحضار خوانندگان برسانیم.
 
قبل از هر چیز تذکر این نکته مقدماتی ضروری است که –همانگونه که آگاهان و بویژه شاهدان ماجراهای پرفراز و نشیب سالیان ابتدایی انقلاب و سالهای پرتب و تاب 58 تا 60 نیز یقیناً تصدیق می‌نمایند- آنچه در این ایام
ادامه مطلب...



      

بسم الله الرحمن الرحیم

حاج سعید قاسمی در گرامیداشت شهدای فتنه‌های اخیر
خدای 22 بهمن 57 و طبس و کربلای 5 زنده است


بعد ازظهر پنجشنبه بهشت زهرای تهران شاهد برگزاری دو برنامه متفاوت اما همزمان بود. نخست، مراسمی به


دعوت ماهواره های فارسی زبان و همچنین برخی جریان‌های سیاسی به بهانه گرامیداشت چهلم برخی مقتولین اغتشاشات اخیر در قطعه 257 بر سر مزار ندا آقا سلطان برگزار شد.


به گزارش رجانیوز، در این تجمع، حدود 200 نفره برخی چهره های سیاسی شناخته شده و البته ناکام انتخابات اخیر مانند هادی غفاری، سید حسین موسوی تبریزی و مهدی کروبی حضور داشتند که در نهایت نیز به اغتشاش و درگیری انجامید.


درست کمی آن سوتر، در گلزار شهدا و در نزدیکی سالن دعای ندبه مراسمی کاملاً خودجوش در گرامیداشت یاد و نام شهدای بسیجی فتنه اخیر با حضور صدها نفر از مردم و خانواده های شهدای بسیجی برگزار شد. پس از قرائت زیارت عاشورا توسط مداحین و ذاکرین اهل بیت (ع) به دعوت حاضرین خانواده های شهدا از مهندس حاج سعید قاسمی، وی سخنانی را در گرامیداشت شهدا و حوادث اخیر بیان داشت.


قاسمی با سلام و صلوات به رسول گرامی اسلام(ص) و اهل بیت(ع) و امام(ره) و شهدا سخنان خود را آغاز کرد و با گرامیداشت یاد و نام و شهدای بسیجی اغتشاشات اخیر، حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، عید نیمه شعبان پیش رو را به حاضرین تبریک گفت.


وی در ابتدای سخن، با انتقاد از مسئولین گفت: علی‌رغم اینکه بیش از یک هفته است به مسئولین می گوییم که این مراسم را سنگین برگزار کنید اما شاهدیم که آنها کوتاهی کردند. حتی با وجود آنکه یک هفته پیش حضرت آقا به مسئولین تأکید کرده بودند تا از خانواده های قربانیان اخیر به‌ویژه خانواده های شهدای بسیجی تفقد شود و مورد تحبیب قرار گیرند، باز شاهدیم که مسئولین کوتاهی کردند. باز هم باید دست سردار عزیزمان حاج علی فضلی را بوسید که امروز در اینجا حاضر و باعث تسلای دل های داغدیده خانواده شهدا شدند. جا دارد بپرسیم آن آقایی که یک زمانی فرمانده ما در جنگ بود و همین چند هفته پیش از انتخابات در همین گلزار شهدا برنامه سنگین میلیونی برای شهدای کشتی گیر برگزار کرد و در همان برنامه خودکار تبلیغاتی توزیع کرد، کجاست؟ همان آقایی که می گوید من در این انتخابات بین 2 تا 7 میلیون رأی داشتم.


می خواهم به او بگویم برادر، فرمانده! ادامه مطلب...



      
   1   2      >




+ بسم الله الرحمن الرحیم مسجد عمار یاسر(مشهد مقدس)برگزار میکند مسابقه خاطره نویسی موضوع:خاطره ای از سفر به مشهد مقدس و حرم مقدس رضوی ارسال خاطرات خودتان به ایمیل مسجد به آدرس:jamande_azkarevan@yahoo.com به 5 نفر از عزیزان که خاطرات آنها به عنوان زیباترین خاطرات انتخاب شود هدایایی از طرف مسجد عمار یاسر اهدا و ارسال خواهد شد 10/2/88 مصادف با میلاد با سعادت حضرت زینب علیها سلام