بسم الله الرحمن الرحیم

پیکر شهید "ابوالفضل ناصر عیتاوی" از فرماندهان ارشد حزب‌الله لبنان که به دست شبه‌نظامیان وابسته به عربستان سعودی و جریان المستقبل به شهادت رسید، امروز بر دوش همرزمان وی تشییع شد.
به گزارش رجانیوز به نقل از  فارس، پیکر شهید "ناصر احمد عیتاوی" مشهور به "حاج ابوالفضل" امروز بر دستان هزاران تن از رزمندگان مقاومت اسلامی و اهالی شهر "اللبوه" تشییع شد.

این مراسم با شکوه که با حضور تعدادی از مقامات بلندپایه حزب‌الله در منطقه "بقاع"، علما، استادان، نمایندگان پارلمان و خانواده آن شهید برگزار شد از مقابل بیمارستان "دارالحکمه" در بعلبک به سوی مدفن این شهید انجام گرفت و در طول مسیر از شهرهای مختلف عبور داده شد تا مردم لبنان برای آخرین بار با پیکر این شهید وداع کنند.

تشییع‌کنندگان که با خشم آمیخته به اندوه در این مراسم حضور یافته بودند در طول مسیر با نثار گل و پاشیدن برنج که از آداب بومی ملت لبنان است، یاد این شهید را گرامی داشتند و بر تداوم راه وی در مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی تا آخرین قطره خود تأکید کردند.

تشییع‌کنندگان در طول مسیر تشییع، شعارهایی در راستای پیروزی مقاومت اسلامی و راه مقاومت و علیه آمریکا، رژیم صهیونیستی و مزدوران این دو سر دادند.

همرزمان این شهید، با برافراشتن پرچم‌های حزب‌الله و رهبران مقاومت اسلامی و نواختن سرودهای حماسی، پیکر این فرمانده ارشد حزب‌الله را تشییع و آمادگی خود را برای تقدیم شهدای بیشتر در راه دفاع از آرمان‌های دین مبین اسلام، اعلام کردند.

 پیکر پاک این شهید، پس از اقامه نماز بر آن به امامت آیت‌الله شیخ نبیل امهز، به خاک سپرده شد.

 شهید عیتاوی یکشنبه شب گذشته با چهار همراه خود، هنگام عبور از شهرک "شویفات" در جنوب بیروت، هدف حمله تروریست‌های مسلح وابسته به کابینه گروه حاکم قرار گرفت و به شهادت رسید.‏

 منطقه شویفات در روزهای اخیر شاهد حملات افراد مسلح وابسته به آمریکا و عربستان سعودی به مردم بود که به کشته و زخمی‌شدن تعدادی از شهروندان بی‌گناه و غیرنظامی در این منطقه انجامید‏.