بسم الله الرحمن الرحیم

سلام الحمد لله از سفر برگشتیم

اینم اولین مطلب بعد از سفر

 

حزب‌الله ارتش رژیم صهیونیستی را در هرجنگ جدیدی نابود می کند.

پایگاه اطلاع رسانی مقاومت - سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله، در نطقی اعلام کرد:‌هر جنگی که رژیم صهیونیستی علیه لبنان برپانماید موجب می‌شود گرایش‌های کل منطقه به مصلحت نیروی مقاومت جهت گیری کنند .

وی در دیداری که با شخصیت‌های خارج از لبنان ترتیب داده بود، یادآور شد :‌ معادله‌ تل‌آویو در مقابل بیروت تغییر کرده است و معادله‌ی بعدی تل‌آویو در مقابل شهرک‌های جنوبی لبنان است و اسرائیل باید بداند ما به هر عمل وی عکس‌العمل خاصی نشان می‌دهیم. ایشان تاکید کردند ارتش رژیم صهیونیستی برای اینکه آثار شکست خود را در جنگ 33 روزه محو کند سعی داد جنگی جدیدی علیه لبنان آغاز کند ولی این عمل وی نه تنها ارتشش را با شکست مواجه می‌کند بلکه بزرگترین شکستش را در تاریخ ثبت خواهد کرد.

 

سید نصرالله در ادامه افزودند:‌ «بعضی‌ها پیش‌بینی کرده‌اند که رژیم صهیونیستی اقدامات تحریک آمیز برای شروع جنگ جدیدش را از اواخر امسال تا بهار سال آینده عملی می‌کند در مقابل، مقاومت نیز خودش را برای هر اقدام رژیم صهیونیستی آماده کر ده است.» ایشان همچنین به این شخصیت‌ها در مورد اوضاع سیاسی داخل لبنان توضیح دادند و گفتند: «‌در انتخابات مجلس شورا حدود یک میلیارد و دویست میلیون دلار هزینه صرف شد و در حقیقت این یک انتخابات صحیح تلقی نمی‌شد با این وجود ما نتیجه آن را به‌خاطر عدم تهمت‌زنی قبول کردیم. ایشان در خصوص روابط شان با ولید جنبلاط تاکید کردند:‌ ما نیز مانند جنبلاط روابط‌مان را با وی ادامه می‌دهیم و تا زمانیکه جنبلاط با ما هم عقیده باشد روابط‌ مان را با ایشان تقویت می‌کنیم.

 

در ادامه ایشان در خصوص تعهدات الحریری گفت که :‌سعدالحریری در طی دیداری که با هم داشتیم تعهداتی در خصوص تامین مهمات مقاومت به ما عرضه کرد و ما نیز در جواب به ایشان تاکید کردیم که ما به هیچ تعهداتی چه در خصوص پرونده مهمات و چه هر پرونده دیگری و به‌خصوص پرونده دادگاه بین‌المللی نیاز نداریم باید به این امر توجه کنیم که «حریری فقط تشکیل حکومت برابر را رد می‌کند و خواستار تشکیل حکومت وحدت مردمی است». سیدنصرالله در ادمه افزودند که: «ما به خوبی آگاه هستیم که اگر به حریری این مساله را مطرح کنیم که ما قصد نداریم هیچ پست وزارتی به حامیان و همکاران خود در مخالفت با رژیم اعطا نمی‌کنیم مسلماً حریری که به مشارکت خود در حزب مصرانه تاکید می‌کند این را قبول نمی‌کند.» سیدنصرالله در پایان این شخصیت‌ها را به احترام به قوانین کشورهایی که در آنجا اقامت گزیده‌اند توصیه کردند» و تاکید کردند که «حزب‌الله در کشورهای غربی هیچ فعالیت امنیتی یا حزبی نخواهد داشت» و تمام گفته‌های رسانه‌های خبری در خصوص وجود حامیان حزب‌الله در کشورهای بیگانه صحت ندارد و جزء‌ خیالبافی رسانه‌ها می‌باشد.